Mijn opa is overleden

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Mijn opa is overleden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-02 14:22

Omdat het toch een aan paarden gerelateerd onderwerp is plaats ik het maar hier (en ik wil ook niet meeliften met het topic van Von)
De titel is helder, mijn opa is dus gisteravond overleden. Hij was de laatste maanden al niet zo fit, maar dat dit zou gebeuren had echt niemand verwacht, ook al was hij op leeftijd. Hij was nog zo kwiek. Op het moment heb ik nog niet het besef dat het werkelijk zo is. Het zal raar zijn als ik woensdag naar huis ga, en daar alleen nog maar een oma aan zal treffen.
Ik heb verder nog geen tijd om erover na te denken, want nu gaat dus het zakelijke gedeelte spelen. Ik erf dus het bedrijf samen met mijn nicht. Dit alles was al jaren geleden geregeld, maar het leek allemaal zo ver weg. En nu sta ik opeens op dat moment, terwijl ik dacht nog jaren te hebben eer het zover was. Ik weet nu niet hoe alles gaat lopen, eerst mijn gedachten saneren, hopelijk heb ik dan overzicht in hoe ik het ga aanpakken. Vooralsnog heb ik geen plannen om weer terug te verhuizen naar Duitsland, maar aan het einde van de week zou het er heel anders voor kunnen staan. Ik hoop op een goede oplossing.

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...


Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-02 13:17

Lieve mensen enorm bedankt voor alle berichtjes, doet mij echt heel veel goed!
Hopelijk wordt het een mooi afscheid waar ik met een goed gevoel op terug kan kijken.

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, atilla en 5 bezoekers