Wie wil hem kopen ??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Wie wil hem kopen ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-02 20:39

Echt ik ben hem helemaal zat, hij is de laatste tijd zo vervelend. Zo verschrikkelijk druk Misselijk .
In het begin is hij helemaal niet te rijden, bokken ,wegspringen, tegen mijn been komen, echt verschrikkelijk. Aan het eind gaat het meestal wel weer, maar de volgende dag kan ik weer op nieuw beginnen. Huilen . Het is echt van minuut tot minuut knokken.
Vandaag les, gelukkig kreeg ik hem er wel doorheen, maar ben nu wel helemaal kapot.

Wat een gezeur he, maar moest het even van mij afschrijfen.
Maar verder is het wel een schat hoor, dus wil hem geloof ik toch niet kwijt Haha! .

maverick

Berichten: 1895
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 21:05

dat gevoel hebik mavericjk ook wel eens gehad,maar ja dan staat ie op stal en kijkt met van diwe grote ogen en dan is t weer goed

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 12:25

ja dat heb ik de laatste tijd ook met Jamy, hangen op mijn handen enzo vreselijk irritant (deed ze eerst nooit) en steeds de bak uit willen rennen (gister dus ook me knie tussen het hek Boos! ) terwijl ik dat had afgeleerd, maar ja en dan komen er ook weer tijden dat het super goed gaat

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 12:58

hoe oud is azaz nu? misschien zit ie in de pupertijd

PridesRanchJarig

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 14:07

Baduh is 13, en die heeft ook wel eens van die dagen wwarbij ie dwars door mijn benen en handen heenloopt, irritante zwengeldrafjes inzet. Denk dat ie nog wat puberhormonen heeft bewaard. Baduh losgooien, lekker laten rollen en daarna buiten aan de hand wandelen help goed, hij is de dag daarna weer lekker ontspannen.

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 15:33

Zou het niet aan de tijd van het jaar liggen? Heeft hij niet gewoon een beetje de winter in z'n kop?

Sydney is de laatste tijd ook nogal overdreven "allert".

PridesRanchJarig

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 18:01

Voor paarden is het tussen de -5 en de 10 graden de beste temepratuur. Ze krijgen het niet meer superwarm tijdens het rijden, en dat vinden ze prettig natuurlijk. Dit geldt niet voor elk ras denk ik, maar Baduh voelt zich duidelijk lekker bij dit weer.

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 22:28

Pompidou is ook vreselijk vervelend de laatste tijd. Ales is eng, ze doet dwars, echt hopeloos.
Ik heb dan ook echt de neiging haar te verkopen.
Maar ik ben zo gek op haar. * zucht*

Jetta

Berichten: 3986
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Aan de rand van de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 22:50

Ja, ze hebben wel eens van die buien............het is goed dat er geen behang op de stalmuren zit!!!!!!!
Tipje: zet je paard op stal als hij het even goed gedaan heeft, dan heb je een tevreden gevoel en je paard ook. Niet toch doorgaan, want dan gaat ie weer klieren en dan ben je weer uit je hum, en je paard..........juist ,ja.