Padro wordt vanmiddag opgehaald

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-01 15:18

misschien issie al wel weg. ik kwam vanmorgen bij gerald en toen kreeg ik te horen dat padro vanmiddag werd opgehaald door mensen die m op proef nemen. aan de ene kant hoop ik dat ie zich gruwelijk misdraagt zodat ie weer terugkomt }> maar aan de andere kant gun ik m hartstikke een fijn thuis met mensen waar hij vertrouwen in krijgt, dat verdient ie echt!! hij heeft al zat nare dingen meegemaakt in zn leventje, zoveel stress in dat paard!
met longeren merkte ik t heel erg, maandag was t een paar passen stap en dan gelijk weer draven, dinsdag bleef ie al een paar rondjes stappen en gister ging ie super, kon m zo lang laten stappen als ik wilde!! blij dat ie me een beetje begon te vertrouwen. hij vindt t zo eng om aan de longeerlijn te moeten stappen, hij gaat liever hard.
ik zal m missen, lieve padro

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 15:26

Hoi Maaike,
Padro komt vast bij hele lieve mensen terecht, die hem weer het vertrouwen kunnen geven dat hij ooit gehad heeft. Gerald heeft ze vast wel verteld hoe hij in elkaar zit, dus maken ze een bewuste keuze voor hem. Niet wakker van liggen hoor; hij krijgt het vast heel goed!

Liefs, Sonja

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 15:31

he wat jammer,alweer eentje weg Verdrietig

hopelijk komen er gauw leuke lieve nieuwe paardjes!