spontane boktmeeting!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Caira
Berichten: 26066
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

spontane boktmeeting!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-02 21:40

Wat doe je als je een dagje vrij hebt?? Bokkers meetten natuurlijk, omdat ik weer eens geen fluit te doen had op mijn vrije maandagmiddag zat ik een beetje voor mij uit te bokken en msn en. En wat bleek! Anneke had ook vrij!! Haha! Haha! Nu ken ik Anneke al zo een jaar of 10 maar we hadden elkaar de laatste 3 jaar eigenlijk niet meer gezien, laat staan elkaars paarden. Dus tsja daar moest gemeet worden!! *LOL* *LOL* Dus ja hoor al een half uur later stond anneke voor mijn deur!! Met haar geweldige landrover jeep, die echt goeie vering had!! Verward Eerst naar mijn paardje, mijn bovenste beste tink. Anneke had zelfs nog een babyblauw dekje mee dat ik van haar over zou kopen!!! En ja hoor ik was weer verliefd, dus dekje nummer 8 is erbij Samen nog even naar de bak in het bos geweest waar Anneke mijn stinkie nog even uitprobeerde, wel was stinkie spontaan veranderd in een manegepony Verward Verward Was dat om mij te pesten of omdat ze spierpijn had van de les de dag ervoor, in elk geval ze was zo recht en stijf als een plank!! Daar stond ik met mijn goed gedrag en geweldige verhalen over mijn paardje. Frusty Frusty Maar ja ach ze heeft niet eens overeind gestaan dus een positief puntje was er wel.

Na Irish gingen we naar Chester de shire!! Maar natuurlijk kwamen we net spontaan langs de Mac. Dus nog even zondigen Haha! Jammie. Daarna de boerderij gezien die ze gekocht hebben!! Me is jalous!! en eindelijk ja hoor daar was Chester, wauw wat een schat, echt zo een grote lompe twenter die nog niet wist waar zijn benen zaten!! Ikke was spontaan verliefd!! Verder nog een spontane meeting met Cassidy en nog iemand van bokt van wie ik de naam even vergeten ben Lips are sealed En nog even het ijsje van sibold gezien!! Wat een humpie!! En daarna snel weer naar huis!! Wat een gezellige dag!! En volgende keer gaan we naar de Divoza, dus ik ben al aan het sparen! Schijnheilig Schijnheilig

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 23:39

*LOL* Wat leuk dat je een verslagje hebt geschreven!! Party!!
Was echt gezellig hé? Hebben we onze vrije middag goed besteed. Haha!
Vooral de Mac Donalds! Vingers aflikken
Kan 't niet helpen, ik ben dus echt een Mac Donalds freak. Bloos

Irish Lady is echt ontzettend mooi. Ik hou helemaal niet van Tinkers, maar dit is echt een mooie!
Ik mocht haar ook even uitproberen... WOW wat een verschil met mijn smalle fijne Pompidoutje! Ik zat 2 x zo wijd, en Irish is een stuk 'stugger' dan Pompidou. Afijn als je het over Pompidou hebt, heb je het over Miss Overgevoeligheid. Schijnheilig
Nee heel leuk paard die Irish.

Toen naar Ches, lekker wat gepoetst, te eten gegeven (ja hij moet groeien! Vork ) en een stukje gewandeld.
Lonneke liep er dan mee, maar af en toe kon ik haar geeneens vinden *LOL* , mijn ventje wordt al écht groot.
Hij meet nu ong. 1m75. Party!!
Dat kan groter!!

Toen werd het al laat, dus Lonneke afgezet. Volgende keer gaan we naar de Divoza!

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 17:48

wel leuk hoor
zo spontaan
wel erg leuk dat het gezellie was enz