ponyverhaal

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-01 10:32

nou, ik zou graag willen dat jullie over dit verhaal jullie mening over geven, oke?
ik weet dat het niet de allerbeste manier is, maar het is er 1; en hij moet goed genoeg zijn.
ik krijg een eigen pony: op een weiland dat 3 kwart hectare groot is (of was het nou 1?) met in gezelschap van een ander paard. een schuilstal voor regen + zon. gras niet heel lang, maar gewoon, beetje aan de korte kant.
4 maanden staat hij op stal, een grote dichte stal (in een gang) de rest in het weiland wat ik net omschreven heb. als het koud is, krijgt hij een waterdicht deken op. Hij krijgt gewoon krachtvoer, en ik rijd hem 6 dagen per week. 1 dag vrij dus. rijden doe ik in de bak, binnenbak of buitenbak. misschien 1 keer in de aantal maanden de bossen in. ong. 2 uur per dag tijd voor, in het weekend en vakanties veel meer (ps ik weet dat hij nu gewend is dus hier liever geen reacties over), ik les niet met hem ivm met dat we geen trailer hebben. ik les wel 1x keer in de 2 weken bij de manege op een manegepony of paard. want anders leer je niets meer bij. en als ik ik gewoon rijd wordt er waarschijnlijk vaak wel gezegd als ik iets fout doe of waar ik op moet letten. nou, dit is toch goed geregeld he? niet dat ik alles ga veranderen nadat jullie hebben gereageerd maar misschien nog wat ideeen en gewoon wat jullie hierover denken.

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-01 10:55

nee die mensen daar geven ook les hoor
daarom wordt er wel op me gelet en ik ken die pony heel goed (NU AL HAHA)
6 dagen in de week is niet veel, want gewoon rijden ja kan vanalles zijn dus ook vrijspringen wat jij zegt.

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-01 21:25

jij hebt de mogelijkheid ervoor, ik moet vrij ver, lopend. dus dan doe je het minder vaak. en nee op les gaat niet ,alleen wel de fouten opgelet enz. maar dat heb ik al gezegd dus waarom zeggen jullie dat NOG STEEDS?

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-01 18:00

nee dat snap ik maar ik heb het al es gezegd hoe het kan en toch komen daar nog steeds reacties over en het antwoord blijft ook NOG STEEDS hetzelfde
en ik heet yentl *LOL*

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dioni, hannelot, Lanoca, maitestar23, Mark0919, SentiBot, sterregoud, vilheide en 41 bezoekers