Tot volgend jaar...!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Tot volgend jaar...!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-02 11:49

Ja, ik ben er een beetje vroeg mee, maar morgen ga ik t ziekenhuis in: ik moet onder het mes (mijn rug werkt niet zoals t hoort) en daarna een behoorlijke tijd plat. Dat wordt saaaai!! Ik heb mijn paard in ieder geval al een maand uitbesteed, ik heb al 15 video’s klaarliggen en ik mag niet zitten dus via laptop internetten wordt ook erg lastig. Dus…..zijn dit mijn laatste boktuurtjes van het jaar! Fijne feestdagen, houdt t gezellig en tot ziens in het nieuwe jaar!!

...


Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-02 12:54

Ik hoop dat jullie gelijk hebben! Sjuimpje heeft er natuurlijk ook ervaring mee. Maar ja ik weet niet hoe het gaat na de ingreep...
Ik heb een kleine hernia zonder uitstraling oftewel een scheurtje in mijn tussenwervelschijf met een uitstulping. Dit geeft nogal wat rugklachten dus ze gaan de scheur zeg maar dichtlassen. Ik zie er nogal tegenop omdat een vorig onderzoek in mijn rug niet bepaald pijnloos was, dat geduw tegen beenzenuwen is geen pretje. Heb de hele boel bij mekaar gescholden, hoop dat het nu iets prettiger verloopt...Maar ja daarna ben ik als nieuw hoop ik en ik wil niets liever dan lekker pijnloos rijden en zelf weer mesten en weer starten...De komende weken worden vooral SAAI! Maar ja, ik heb stapels video's en boeken dus dat komt wel goed.

...

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-02 15:03

Bedankt voor jullie steun, ik hoop zsm terug te zijn! Haha!

...

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-02 15:20

Ludo schreef:
Gatsie, dat lijkt me idd niet erg fijn...Scheld ze maar flink uit, dan houden ze het misschien een beetje rustig..*LOL*


Haha! je moest eens weten wat ik voor schuttingtaal de vorige keer door het ziekenhuis heb gegooid...

...

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-02 16:45

Ik log nu uit...hopenlijk snel weer in. Veel succes allemaal met wedstrijden etc, hopenlijk tot snel bokkens!

...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, Charat, HighFly_, JudithO, Koekie73, monsera, XxMariellexX en 132 bezoekers