ik heb zooooooooooo'n zere kont!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-01 23:24

wilde vandaag weer buiten gaan rijden, en heb dat ook gedaan.
Dit keer begon Hon op het erf al te kloten (normaal zijn we net een paar meter van het erf af)
Dus zelfde methode toegepast als gister, 2 x lief, en daarna niet meer lief.
Dus we waren vrij snel van het erf af Haha!
Halverwege "onze" weg weer abrupt op de rem, weer zodat ik ergens halverwege haar nek(je) lag.
Stel je voor, een paard weigert voor een hindernis, denk nu die hindernis weg, en dan krijg je wat Hon dus doet Boos!
Naja, na een klein ruzietje weer verder, en ze ging heel goed.
Tot we weer bij de beruchte brug kwamen.
Ik heb hier zeker een kwartier staan klootzakken met haar.
Steeds ging ze in de achteruit. Ok paard, wil jij zo graag achteruit? Mag hoor, maar dan wel als IK het zeg.
Dus een flink stuk achteruit, en toen was ze erg blij dat ze weer vooruit mocht.
Maar na een paar meter weer achteruit.
HEEEEEEELLLLLPPPPPPP SLOOT!!!!!!!
Benen erin, tik op kont, nou het scheelde echt een paar centimeter!!!!
Uit eindelijk toch over de brug gegaan en (dit zegt jullie niks) naar links gegaan ipv naar rechts zoals gister.
Daar heb je een klein bosje langs het water, dus ik wilde even langs het water stappen toen ik ineens een pad het bos in zag lopen.
Er stond geen bord bij dat je er niet in mocht, dus maar erin gegaan.
Honey begon helemaal te snuiven, en het werd steeds donkerder.....
Omgedraait, en eruit gegalopeerd, angstig achterom kijkend of we niet werden achtervolgd door een stel struikrovers!!! Haha!
Weer verder gereden. Heerlijk stil, geen kip te bekenen.
Alleen was het rondje iets langer dan ik had verwacht. IPV de 1.5 uur die ik gerekend had werden het 2 uur.
Pffff, dit is mijn kont niet meer gewend!!!!!
Even wat eelt kweken hoor, en mijn bontzittinkje opzoeken.

Verder weer heerlijk gereden.

Met polly gaat het ook steeds beter. Ik doe net of ik haar niet zie, maar hou haar vanuit mijn ooghoeken stevig in de gate.
Als ze op me af komt loop ik stug door, dus echt net of ze een stukje lucht is.
Dan staat ze even beteuterd te kijken, en haalt dan bij wijze van haar schouders op en denkt vast: DIe is helemaal gek......Haha! Ik ga maar verder grazen

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23423
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 23:31

Zoals je het verteld! Ik zie het helemaal voor me (ik heb namelijk ook zo'n teut, welliswaar zit ik er niet op maar minstens zo vervelend) ik wil haar echt een keer in real life ontmoeten!!

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 08:09

hehe, die truukjes haalde char ook altijd uit, man wat kon ik daar kwaad om worden. en zo'n agressief typje hadden we ook in de wei, nou had ik het voordeel dan char mij zag als haar eigendom(om de simpele reden dat ze dan al het eetbare wat ik bijhad kon claimen) en aangezien ze erg dominant was en bovenaan de kudde stond, werd Polle (zou het de naam zijn) altijd weggejaagd als ie maar naar me durfde te kijken. 1 x stond ze aan de andere kant van de wei halve km verderop ofzo, en polle viel aan, je had haar moeten zien rennen, geweldig, wel handig hoor zo'n bodyguard, maar bij polle hielp het ook, gewoon negeren, nu maar hopen dat het blijft helpen!
Enne meer eigenwijze honey verhalen Haha!

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 12:20

Hoi Stef
Ikken dat! Als ik een tijdje veel naar het bos ga heeft Beau er ook echt geen zin meer in. Dan gaat hij steigeren en bokken en heel maf doen. Hij wil zich dan omdraaien en in galop terug naar de wei. Byzonder irri, vooral als je zonder zadel rijdt Boos! . Gelukkig heeft hij het al heel lang niet meer gedaan Lachen .

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 17:43

haha pas maar op, morgen zal je nog wel veel meer spierpijn hebben van mijn fijne westernzadeltje Haha!