Eerste les op nieuwe stal!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Eerste les op nieuwe stal!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-02 20:09

Fleur was het hele weekend al gruwelijk druk, dus ik zag een beetje tegen mijn eerste les op, maar het ging echt super!

Als eerste moest ik mijn handen een stuk lager en breder houden, en Fleur reageerde daar eigenlijk meteen heel goed op. Daarna heel veel overgangen van halthouden naar stap en draf gemaakt, en ook dat ging netjes. Nog niet goed genoeg, maar ja, daar heb ik ook les voor Haha!

Al met al dus heel tevreden.. sta nu bij Alexander v/d Meij op stal, en hij geeft ontzettend fijn les. Was erg nerveus, maar dat was zo over.. Als het zo door gaat komen Flutje en ik er wel! Tong uitsteken

Tessa was er vandaag, dus strakjes foto's! (niet van de les helaas)

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..



batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Re: Eerste les op nieuwe stal!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-02 10:37

rhijnauwen"]
[quote="batje schreef:
Als eerste moest ik mijn handen een stuk lager en breder houden, en Fleur reageerde daar eigenlijk meteen heel goed op.

misschien off topic, maar waarom moet je ze breder houden? hoe kun je het paard opsluiten dan?
[/quote]
Om eerlijk te zijn was ik te nerveus om dat te vragen.. Haha! Het heeft er mee te maken dat Fleur pas 3 is, maar ik was zeker nog van plan naar de reden er voor te vragen!

dank je voor de lieve reacties!

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Avatar22, GoogleAdsense, Grassh0pper, Maaaarije, MarliesSam, MDWStables, Serena_Milco, vilo en 90 bezoekers