mabel kan polo

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

mabel kan polo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-02 09:25

afgelopen zaterdag zou de vorige eigenaresse komen van mabel maar haar zoontje was ziek dus het ging niet door helaas. Maar ik had haar opgezadeld en toen vroeg de eigenaar van de stal (en de polopaarden) of hij mabel even mocht rijden.
Nu is polo een ruige sport en ik ken zijn rijstijl maar hij beloofde rustig aan te doen dus ach waarom niet. Hij erop netjes twee teugels in zijn handen en stapte weg. Lekker naar buiten over het industrie terrein naar het scheurpad zoals waij dat noemen. Dat pas ligt achter de stallen en is ongeveer 500 meter lang en daar kun je dus even voluit. *LOL*
Maar dat deed hij niet (beloofd is beloofd)hij probeerde wel wat polotechnieken. Nekraining, slidingstop enz enz het ging echt super goed ze heeft talent. Hij was helemaal weg van Mabel en wilde zondag weer maar dat wilde ik niet Tong uitsteken voor een keer is leuk maar zondag wilde ik zelf graag rijden Haha!

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, Claudia1993_, djinnie, Twist1991, Ubermetrics, Vagabondo en 42 bezoekers