Met Spekkie het Scheurmonster naar buiten

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Met Spekkie het Scheurmonster naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-02 16:25

Omdat het bos weer wat droger is en ik vanaf stal nu meteen de zandpaden op kan heb ik vandaag een buitenritje met Tinka gemaakt.
Eerst een stuk stevig doorgestapt op een heel nat zandpad, ze stampte lekker door de plassen en was heel erg vrolijk.
Ik heb de laatste tijd ook wel veel gewandeld maar die oren van haar staan alleen echt strak naar voren als ik een buitenritje maak.
Bij de plas was het erg druk, heel veel wandelaars en vooral veel honden. Er kwam ineens een boxer uit de bosjes gescheurd en ging achter Tinka d'r staart aan en die heb ik met mijn zweepje weg kunnen jagen. Was blij dat ik die bij me had!
Ben dus maar niet het strandje overgeweest waar het wemelde van de honden, maar de crossbaan op geweest. De paden waren mooi droog en toen vanaf besloot Tinka dat ze alleen nog maar HARD wilde. Stappen? Ken ik niet Ja het tempo wel hoor, maar ik dribbel wel, dan draaf ik lekker toch Tong uitsteken Toen maar een lekker stuk gedraafd, was heerlijk! Toen nog een stuk gestapt toen het weer wat natter werd op de paden en het laatste droge stuk heb ik haar laten gaan en hebben we keihard gegaloppeerd, ik had het gevoel dat ze nauwelijks de grond raakte en er was niemand om ons heen.
Toen het laatste stuk langs de plas weer door de berm gestapt, ik moest een bepaald pad hebben om weer naar stal te gaan en daar liepen om de 10 meter ongeveer mensen met honden. Toen ze doorhadden dat ik daar ook langsmoest hoorde ik overal fluitjes en mensen waren druk in de weer met honden en hondenriemen om alles weer in het gareel te krijgen. Voelde me haast schuldig, iedereen had het er zo druk mee *LOL*
Dus onderweg maar wat bedankjes uitgedeeld en zo rustig naar stal gestapt. Terug in de bak waar ze overdag nu staan ging ze gelijk rollen en kwam toen nog even een knuffel halen.
Had ruim een maand niet gereden omdat ze verder weg stond en ik dan elke keer over de weg moest wat met de hoeven niet zo verstandig was, maar nu ze bij stal staat kan ik eindelijk weer beginnen, ben helemaal happy maar zal morgen wel spierpijn hebben Haha!



Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-02 23:03

Je komt maar een keer deze kant op Gezellig!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-02 13:14

Euhm dan moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat het een motorcrossbaan is Haha! Maargoed, het is wat heuvelachtig en het zijn mooie zandpaden dus ik maak er dankbaar gebruik van. Crosshindernissen zijn toch niet voor mij weggelegd Scheve mond


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __danielle__, Lanoca, Milow2018, tienus63, Titsia en 138 bezoekers