Ingebroken!!!! + update

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Ingebroken!!!! + update

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-02 16:21

Nou, ook bij ons is het vannacht raak geweest. Er is ingebroken en onze zadels zijn weg.

Ik kwam vanmorgen op stal en trof daar een openstaande achterdeur aan. Dacht eerst nog dat 1 van de stalgenootjes hem niet had dichtgedaan, maar bij nadere inspectie bleek hij te zijn geforceerd.
Mijn westernzadel en dressuurzadel zijn weg. Het zadel van Kim (pinky_girl) hebben ze ook meegenomen.
En grrrrrrrrr!!!!!!!! wat baal ik hiervan! Ik heb de politie gebeld en moet morgen naar het bureau om aangifte te doen, maar ik ben bang dat ik mijn zadels niet meer terug zie.
Het vreemde is dat ze echt alleen die zadels hebben meegenomen. Mijn derde zadel lag er nog wel gewoon. Dat was een oud westernzadel en vonden ze misschien niet de moeite waard ofzo. Maar ook de tuigen van pinky en mysty lagen er nog. Ze hadden wel mijn kast overhoop gehaald, maar ik miste verder (gelukkig) niks.

Daar ik op stal geen inboedelverzekering heb, krijg ik ook niks vergoed... Ik kon echt wel janken! Het enige wat ik nu kan doen is morgen naar de politie gaan... Huilen
Laatst bijgewerkt door Yorghos op 18-11-02 12:43, in het totaal 1 keer bewerkt

* To Belg, or not to Belg *



Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-02 17:13

Marktplaats ed hou ik voorlopig zeker in de gaten. Je weet maar nooit...

* To Belg, or not to Belg *

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-02 12:43

Ik heb vanmorgen aangifte gedaan. Gelukkig hadden mijn zadels beide een beschadiging waardoor ze toch goed herkenbaar kunnen zijn. Mits ze terug gevonden worden, natuurlijk... Maar daarop heb ik nog steeds weinig hoop.
De agent die mijn aangifte opnam zei ook al dat er de laatste tijd enorm veel zadels worden gestolen. Maar ze kunnen er weinig mee...

* To Belg, or not to Belg *

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-02 20:26

Dan heb ik nog geluk gehad dat ze de rest hebben laten liggen. Moet er niet aan denken dat ik alles nieuw zou moeten kopen!
Wat betreft sloten ed: de politie hier zei dat ze op verschillende plekken hebben ingebroken. Sloten of geen sloten, dit zijn dus geen amateurs lijkt mij. Als ze echt binnen willen, komen ze ook binnen....
Helaas zijn er mensen die op deze manier een ander zijn zuur verdiende spulletjes afhandig maken.

* To Belg, or not to Belg *

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-02 11:44

Ik heb de krant nog niet gezien... Maar denk ook niet dat het echt iets uithaalt. Voorlopig rij ik dus maar zonder zadel, want voor een goede vervanger heb ik nu geen geld...

* To Belg, or not to Belg *

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-02 17:09

Ik ben huurder en niet verzekert... Premie voor ons complex zou torenhoog zijn omdat er geen toezicht is. Had ik het nu maar wel gedaan... Maar ja, al ben je verzekert dan is het nog niet gezegd dat ze ook uitbetalen...
De verhuurder is niet verzekert. Ik kan dus fluiten naar mijn centen.

En percy: ja, het is dat zadel dat zo lekker lag op Yorghos. Heb ik maanden naar gezocht en nu is het foetsie!

* To Belg, or not to Belg *


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers