Ingebroken!!!! + update

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 18:08

Wat een ziekelijke geesten lopen er toch rond hé! Ze hebben meteen voor een kapitaal mee, maar hoe voel je je dan op het gemak om te rijden op een gejat zadel? Of zo kan iemand het kopen tweedehands ... en zonder ze het weten hebben ze geheelde spullen! Ik zou maar marktplaats e.d. in de gaten houden - wie weet duikt het ergens op! Eingelijk moet je met vet-lelijke alcoholstift in dikke letter kriebelen op de zit van je zadel ... dan blijven ze er wel met hun fikken vanaf!!!! Vind het erg voor je hoor ...

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.


sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 18:48

Zou je niet foto's kunnen plaatsen van je spullen? Veel ogen zien meer dan twee ogen ... wie weet ziet er iemand anders je spullen wel op duiken op een (sorry voor het oneerbiedige in het woord) rommelmarkt.

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 11:24

Met hele koetsen ervandoor, maar die moeten toch te herkennen zijn?!?! ... die vind ik héél erg hoor! Dan staan er verwonderd dat de gewone mens ook al 's iets zal "lenen" zonder terugbrengen, maar wat dan in het geval van dat meisje hierboven die er hard moet voor werken (bijbaantje) en je hebt je spullen nodig, of nog erger, het zijn leenspullen ... Het schorremorrie jaagt zo de gewone brave mens de kast op of de criminaliteit in ... Geeeeez ... Ze zouden ze moeten onder dat zadel binden en zo aan een lantaarnpaal knopen met een groot bord bij - IK BEN EEN EZEL - IK JAT SPULLEN IN BIJBEROEP ... IK HEB MESSCHIEN WEL IETS VAN JOU OOK GEJAT ...

Vasthangen, sluiten, ... ja - kan wel, maar daar hebben die gasten geen probleem mee, en wat met je paardje zelf? Je kan die toch onmogelijk vastketenen met een alarm op? Het moet nog leefbaar blijven ook hé ... het zou gewoon niet mogen zijn. Bij m'n schoonouders zijn ze ingebroken terwijl ze in bed lagen te slapen - hebben het halve huis doorzocht, alleen niet de café, want ... daar zat een alarm ... het was iemand die ze kennen, want hoe weet een buitenstaander anders waar ie niet mag komen, vooral dat daar ook geld lag van de dagontvangsten, wie weet hangt ie daar niet elke dag aan de toog hun eigen centen uit te geven ... wie zal het ooit weten hé ... als je zoiemand dan nog betrapt moet je ze nog met rust laten ook, of jij draaid voor slagen en verwondingen op ... er zijn een aantal dergelijke zaken in België o.a. van enkele juweliers en apothekers ... hoe erg kunnen dingen worden in onze samenleving? Je kan niemand meer vertrouwen!!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cjuan, Iris94, LieZ_Horses, M1994, MarjanB, MyWishMax, purny, supervon78, Umeo, Vuri en 110 bezoekers