wat moet ik hier mee aan??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23411
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-01 23:33

Het is al meerder malen hier aan bod gekomen, verzorgsters!
De dochter van de eigenaar van mijn stal doet Polly als ik er niet ben. De deal was dat zij zou mesten, poetsen etc als ik een dagje niet kon komen.
De eerste weken ging het goed, tuurlijk Pol was nieuw en interresant. Maar de laatste keren is het helemala mis. Kom ik in het weekend niet (wat daar algemeen bekend is omdat ik meteen heb gevraagd of het een probleem is als zij haar dan moet doen, geen probleem zeiden ze) staat ze maandag bijna enkelhoog in de mest..poetsen gebeurd ook niet meer. Een keertje was ze op kamp, logisch dat je dan niet terugkomt voor het paard van een ander, maar zeg het ff van tevoren kan ik er rekening mee houden. Vorige week had ik het weer gevraagd waarom ze er niks meer aan deed en toen was er ineens iets anders aan de hand. Als ik er namelijk niet ben, is Pol ineens een vuurspuwende draak. Maar als ik gewoon op het grasveld naast de wei zit is er niks aan de hand. Ook als ze haar gaat poetsen en ik moet weg is ze, zodra ik het hoekje om ben, ineens klaar.
Nou weet ik dat ze heel jong is maar deze afspraak is met de ouders gemaakt, ook als er problemen waren zouden ze naar mij komen (die ouders) en zouden we ze samen proberen op te lossen. Ik zie die mensen nooit meer. Ik heb een beetje het gevoel dat het leuke er voor ze vanaf is, elke dag hetzelfde werk hadden ze blijkbaar niet verwacht. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er heerlijk sta. Polly heeft geweldig gezelschap van 2 supergeiten maar dit hangt toch wel een beetje tegen. Als ik met vakantie ga gaat ze naar een kennis die ook paarden heeft en ik ben benieuwd hoe dat is...
Maar goed ff to the point..
Vinden jullie dat ik er nogmaals iets van moet zeggen? Reken wel, ik sta er gratis en voor niks en die man koopt hooi voor zijn geiten en qua voeren doen ze het prima niet teveel en ook zeker niet te weinig. Maar ja, dat meisje.. we hadden ook een vaste dag afgesproken dat ik haar dan met Pol zou helpen, goed leren poetsen, hoofdstel indoen, longeren..etc maar ze is 2x komen opdagen maar het opvallende is dat als ike r niet ben dan wil ze ineens les.

Nou mensen sorrie voor het lange verhaal maar ik moest het gewoon even kwijt.
Hoe zouden jullie hiermee omgaan??

Groetjes Renee

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23411
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-01 10:33

Het banketstaaf eraan is dat ze helemaal niet van ver hoeft te komen, ze staat namelijk gewoon bij hun achter het huis.
Deze vakantie lukt het wel in mijn eentje maar ja daarna zal ik toch weer op zoek moeten gaan. Maar dan zal ze wel ineens weer willen omdat er dan iemand anders is, want als ze hem alleen doen is het dus een draak.
Nou ja, ik kijk het nog ff aan.
Alle verdere reacties zijn uiteraard welkom...
Groetjes Renee

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23411
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-01 11:12

Het stomme eraan is dat als ik ook maar in de buurt ben ze alles durft, ze vist haar uit de wei, poetst en loopt er mee. Maar ik loop wel mee, als ze namelijk een stap opzij zet laat dat meisje mijn pony los, ik heb zo'n profiteer paardje die hem waarschijnlijk ook meteen smeert. Da's ook de reden dat ze niet alleen de weg op mag en van haarouders mag ze niet eens het land af. Maar zelfs als ik binnen zit bij hun thuis dan pakt ze haar gewoon, dan kan Polly dreigen wat ze wil met haar kont naar haar toe draaien en oren naar achter, ze duwt haar om en grijpt haar.
Ik denk dat ik toch eens ga praten...

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23411
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-01 14:58

Het probleem is dat het maar een mini is en als je daar iemand voor wil vinden die erop kan kan je lang zoeken denk ik.
Ik vind het op zich helemaal niet erg als ze een keer niet kan maar ik heb wel liever dat ze dat eerlijk zegt ipv het gewoon niet doet snap je??

Renee

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cerosa, DDDara, Donnatella, Igniss, janneke584, kimmetje26, Moonlight17, Pomski en 132 bezoekers