Mijn paard is gebeten door een ander paard

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Cryssie
Berichten: 2642
Geregistreerd: 10-09-02

Mijn paard is gebeten door een ander paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-02 19:27

Vandaag dacht ik, ik ga lekker paardrijden. Het was mooi weer en ik wilde ff in de bak dressuren. Ik haalde mijn paard Jewel uit het weiland, zette haar vast en wilde een paar spullen uit mijn kast halen. Toen ik terug kwam ( nog geen 10 sec) zie ik Jewel hangend aan het halstertouw, helemaal in paniek, omdat een ander paard Jewel in zijn neus heeft gebeten. Boos! . tot bloedens toe. Huilen Ik vond het echt zielig. Ze stond helemaal versuft te kijken van wat gebeurt mij nou. Gelukkig handelde ik wel snel om het halstertouw los te maken en dat andere paard een oplaaier te verkopen. Maar ik vond het echt zielig voor Jewel. Toen ook met het rijden ze had niet veel zin, volgens mij deed het ook heel erg pijn. De wond valt gelukkig wel mee , maar je ziet wel dat er een stuk vel eraf is. Dus ik heb het ontsmet en nu valt het wel mee, maar gelukkig dat het niet een hele hap is. Dit moest ik ff kwijt Vingers aflikken


Cryssie
Berichten: 2642
Geregistreerd: 10-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-02 18:35

volgens mij was dat paard chagerijnig, maarre alsnog normaal deed hij dat niet, maar we zijn erachter gekomen dat dat paard een voedsel nijd heeft. Als iemand dus bij hem in de buurt komt terwijl hij aan het hooi staat te eten valt hij aan. stom beest maarja

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bonny95, JornaR, Mark0919, Sjafrane, tienus63 en 37 bezoekers