Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Bobberd schreef:maar de meeste van jullie zullen dus wel een schema volgen om alles schoon en goed te houden neem ik aan?

Dus dat krijgen ze der gratis bij
Anderhalf uur tot 2uur als ik ga voederen én poetsen. En ongeveer 4 uur als ik training erbij in steek. En zondags zijn altijd dagen van 6 tot 8 uur bij de paarden. Paarden staan 24/7 buiten, en zijn niet meer van de jongste dus die hoeven niet meer elke dag hun uur rijden of hun dagelijkse poetsbeurt. Nadien rollen ze zich toch terug door het stof
maxipaxixx schreef:nou, toch echt wel tussen de 4-6 uur
Amaretto27 schreef:Nou bij mij is het heel simpel, als je een relatie met mij wilt, krijg je mijn paard er nou eenmaal ook bij. En zie je dat niet zitten, dan houdt het op. Mijn vriend zou echt niet te gaan hoeven paardrijden, maar een beetje belangstelling zo nu en dan is toch wel gewenst. Mijn paard is een deel van mijDus dat krijgen ze der gratis bij
, het blijft wel dat veel lui niet weten van hoe of wat met paarden. zoals ik al vertelde ben ik opgegroeid met een paardenliefhebber en daarbij natuurlijk de vriendinnen die er ook niet vanaf konden blijven. mijn beste vriendin rond die tijd hielp ook dagelijks met het paard en later de paarden.