Na heel wat gebeld en gebokt vandaag heb ik trailer van Aarom yve kunnen lenen, volgend probleem, geen auto die trailer trekken kon, na oproep op bokt heeft #Ymke# mij geholpen en is samen met haar vriend meegereden
Voor hun en iedereen die heeft bijgedragen en gestuend heeft BEDANKT!!!!!!
Trailer laden ging vrij makkelijk, stond heel rustig in stal toen we aankwamen, handelaar is ons tegenmoet gereden en zijn samen naar stal gereden. Mooie stal trouwens, heel mooi verzorgd, schoon, mooie paarden en hele aardige en rustieg vrouw.
Met laden deed ze even twijfelen, handelaar met zweepje erachter gaan staan en hebben de tijd genomen maar stond er zo op. handelaar deed heel rustig met haar.
Op trailer viel ze gelijk het hooinet aan, onderweg perfect gedragen.
Aankomst bij wei hebben we deken omgedaan, en die vriend van #Ymke# stond zelfs op bepaald moment achter der, geen trap niks. Bleef lekker grazen en keek niet op of om.
In stal gelijk aangevallen op het hooi en leek alsof ze er al jaren stond.
Over die deken wat iemand aanbood, ik heb nu deken opliggen maar zit erg ruim, 185 zou zeker beter zijn, als ik die alleen al zou mogen lenen zou perfect zijn.
Moet nu 3 dagen werken dus ze kan lekker bijkomen en dan wil ik rustig met haar beginnen, eerst poetsen, wandelen en dan eens longeren, stapje voor stapje, ze geeft zelf wel aan hoe het gaat, gaat het te sbel doe ik stapje terug.
Maar hoe ik haar nu heb gezien, mooi paard, gezond, altijd geent, hoeven netjes gekapt en heel vriendelijk en nieuwschierig, totaal niet bang.
De verhalen van Joke , de eigenaresse voor Allison dr verhaal klopt, ik heb heeeel veel met haar gesproken en ken paloma nu onderhand door en door, en hoe ik dr net heb gezien klopt die omschrijving ook.
Zit geen kwaad in, en als iemand nu dnekt mss gedrogeerd.. ik denk niet. was heel allert, wilde alles zien en totaal niet duf, gewoon braaf.
Ik houd jullie op hoogte wat ik gedaan heb en waar ik me ebezig ben, hoop snel foto toestel te kunnen lenen zodat ik foto`s kan plaatsen, of willen jullie haar niet zien