Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

aan het sparen voor een pony. Eerst mochten we eigenlijk ook niet op paardrijles maar toen mocht het toch. Mijn moeder heeft een hekel aan paarden dus die wilde eigenlijk dat we ermee stopten. Dus toen mochten we kiezen een pony of nog 2 jaar rijles en er dan af en als we een pony namen mochten we niet meer op paardrijles. Nou geen moeilijke keuze toch.
Haha mijn moeder hoopte dat we op paardrijles bleven.
Singeltje schreef:Eerst een verzorgpony zoeken, al is het om te beginnen maar een Shet! Verder zeker gewoon niet zagen! Span anders gewoon eventjes samen met iemand van de manege ofzo, die dan zegt wat voor een geweldige ruiter/amazone/verzorger/... je bent tegen je ouders?
En spaar zelf ook al heel wat en stippel alles perfect uit: " Waar komt ie? Welk ras of type? Hoeveel gaat het kosten? Merrie of hengst? Leeftijd? Wat zijn de maandelijke kosten? Heb ik tijd genoeg? Waarom wil ik een pony?..."
. Maar om jou nou even verder te helpen, mijn oom en tante hadden een hele leuke methode voor mijn neefje voor het nemen van een hond, dit hield in dat hij 1 maand lang moest laten zien dat hij een hond kan verzorgen bijvoorbeeld met alleen een halsband elke dag 3x door het park lopen en als die het vol hield mocht hij een hond
. misschien kan je zoiets met je ouders regelen, ik hoop voor je dat je er een krijgt
iedereen die een pony/paard wilt, zou er een moeten krijgen.
me neefje was het na 2 weken zat