Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dapy schreef:uhh, onder paarden door kruipenuhh,,
amazone77 schreef:20 jaar geleden reed ik elke paard of pony in die voor mijn neus werd gezet,en wonder boven wonder nooit niks gebroken,maar echt wel heel veel zand gehapt.en dat alles zonder cap,had er niet eens 1,ook inderdaad veel gekke dingen gedaan met de ponys ren galop met vriendinnen om te kijken wie het snels ging,en dan nog het liefs zonder zadel,of met zijn tweeen op 1 paard buiten gaan rijden,tja die goede oude tijd komt nooit meer terug,en zal dit alles ook voor geen goud meer doen haha ik hou het nu bij mijn eigen paardje,waarbij ik altijd een cap drag als ik er op zit en ze is zo braaf,maar ben nu moeder van twee kids,dan gaat veilig heid boven alles.
Citaat:..even verder denken.... het moet nog meer zijn!
amazone77 schreef:ja femmefatale1 er komen weer aller lij herinneringen naar boven haha zowel de hele leuke dan de minder prettige dingen,lol hebben we zeker wel gehad,ook koeien halen op de blote rug van de paarden was voor ons een feestje he? zolang de stier maar niet achterons aan kwam haha
femmefatale1 schreef:amazone77 schreef:ja femmefatale1 er komen weer aller lij herinneringen naar boven haha zowel de hele leuke dan de minder prettige dingen,lol hebben we zeker wel gehad,ook koeien halen op de blote rug van de paarden was voor ons een feestje he? zolang de stier maar niet achterons aan kwam haha
Zo inderdaad, dat was ik even vergeten!!
Zonder hoofdstel, zonder zadel en maar crossen achter die koeien aan..
Maar die stier... pfff, imposant beest.. gelukkig is hij nooit achter mij aan gekomen..
aerdenhout1 schreef:OOOOH wat ERUG!!! En ik dacht dat ik slecht was!!!!![]()
![]()
Ik ben zo blij dat ik niet de enige was...wist ik eigenlijk wel hoor!
Nog zo een...een steile helling in de duinen afgaan omdat je een weddenschap aangaat dat je dat niet durft zonder zadel!
Laat je natuurlijk niet op je zitten he! Alle kleuren str*nt, maar je gaat die helling af!
amazone77 schreef:paarden handelaar bij ons in de buurt,
de foutste man op aarde maar wat hebben wij daar een hoop lol gehad.
splash1999 schreef:Dapy schreef:uhh, onder paarden door kruipenuhh,,
doe ik nog steeds hoor. wel die van mij en die is het gewend.
Ninx schreef:amazone77 schreef:paarden handelaar bij ons in de buurt,
de foutste man op aarde maar wat hebben wij daar een hoop lol gehad.
Van het type: "hihi haha, ik gooi je even in de hooibult meisje... en oeps, heb ik per ongeluk je voorgevel vast!".
Dat type foute man?
Tja, ik ken wel meer van die verhalen "jonge meiden in strakke paardrijbroeken, en vieze mannen met paarden waar die meiden 'belangeloos' op
mogen rijden"... brrrrrrrrrrrrr