Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
opisop_shop schreef:Hmmm... ik vind wel dat er erg veel gevraagd wordt van een 2 jarig paard....
Mijn enige advies: laten keuren door een DA voor aankoop.

JACKY_LOVER schreef:er was een hap uit de manen maar dat zag je wel dat het echt gebeten was , schuren herken ik wel want je zag echt wel dat het gebeten was en de rest van zijn redelijk lange manen zagen er erg gezond en zeker ongeschuurd uit .
De hoeven waren goed hard , op het harde lopen zal ik vandaag doen en headshaker zal ik ook vragen , maar zie je dat goed ? aan wat ?
singasong schreef:En heb je nu ook gekeken naast het rijden onder het zadel en het zien lopen aan de longe, naar de tips die je in dit topic hebt gekregen?

patserke schreef:hij ziet er leuk uit, maar dat losspringen zo ik nog laten als je hem gekocht hebt, en vooral zo hoog...
en hem lekker verwennen en niet te veel van willen..
laat hem over alles een paar dagen nadenken

Maar je weet ook dat liefde blind maakt, dus een objectief oog is dat wat je moet meebrengen. Ga nu nog naar een stuk of wat andere, vergelijkbare paarden kijken (heb ik ook gedaan, wel met een heeeel lang gezicht!). Ben je nog steeds zeker van je zaak?
adviseer ik je een onafhankelijk DA in te schakelen voor een keuringsrapport. Alles goed en wel; onderhandelen maar!
. Leuk paard, als hij echt is wat je wil zou ik er zeker voor gaan, mits natuurlijk keuring door een onafhankelijke dierenarts (dus eentje die jij kiest)
.