Kur op muziek, ideeen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mloes

Kur op muziek, ideeen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-07 13:12

Weet niet of t hier goed staat, zo niet verplaats t maar.

12 jan is er op stal weer een kur op muziek, vorig jr heb ik met 2 andere meiden + hun haflingers de 3 biggetjes gedaan, zie foto in mn profiel. Dit jaar doe ik samen met een vriendin en haar KWPN'er. En we willen iets grappigs doen, aangezien onze paarden qua dressuur niet veel kunnen Tong uitsteken Nou leek het ons leuk om verkleed als bijv Anky en Marlies van Baalen, een serieuze proef te gaan rijden. Maar dan gewoon met 2 paarden die de kop de lucht in hebben, schuin opzij rijden en dan doen alsof je aan het wijken bent, enz.

Maaar, nou hebben we een beetje vage ideeen, het moet toch wel een keer concreet bedacht worden, tis al over 4 weken! Dus hebben jullie nog iets leuks? Zat zelf ook al te dneken om een clinic te geven bijv. Maar of dat allemaal wel grappig is .. ?

Hellup, creatieve boktmensen Vork

_Tamara

Re: Kur op muziek, ideeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 18:17

Misschien is het leuk om iets met de spaanse rijschool te doen? Met van die pakken aan Lachen Ik ben niet zo heel erg creatief, sorry Bloos

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 18:21

waarschijnlijk kan je via de zoekfunctie ook genoeg ideeen vinden!

Tesssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 21:17

Mijn zus heeft 2x pas de deux gereden, zondag nog.
Ze deden Tarzan en Jane met muziek van de tarzanmusical (kun je knippen en plakken met bijv windowsmoviemaker, zit op iedere computer)
Ook heeft ze een x marco borsato gedaan (ze waren helemaal in het rood verkleed)
Tip: maak eerst een proef, wees creatief met kleine voltes,overgangen en slangevoltes, je kunt met simpele oefeningen een hele leuke proef in elkaar zetten.
Als je de proef af hebt, rijd m dan , oefen, verander en als je tevreden bent, ga het rijden en laat het filmen.
dan kun je het filmpje op de computer zetten en precies eronder de muziek maken.
zo klopt demuziek precies in de overgangen (als je goed rijd op de film en zo ook de volgende x gaat rijden natuurlijk)
Maar vooral: geniet en heb lol, want het is echt leuk om te doen

katrienXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 13:27

ik heb op een kamp eens een kur gereden op het liedje Rood van Marco Borsato. We hadden allemaal rode kleren aan en zadeldekjes en een mooie grote rode strik in de staart. Was heel mooi om te zien Lachen mn moeder was zo ontroert en begon te huilen Haha!

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-07 14:06

Maar een serieuze kur rijden met onze paarden is niet grappig Tong uitsteken

Maar, we brainstormen vrolijk door. Misschien doen we iets op het Macdonaldslied, omdat we van de Mac houden.

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 14:11

Haha ik heb dus een kür van de efteling en een jump kür Nagelbijten / Gniffelen maarja dit zijn wel '' serieuze '' küren .. ik rijd die ook op wedstrijd dus Huilen van het lachen .. Jump kür hebben ik ook een keer als demo gerden met iemand anders Lachen

XLanaaX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 14:59

Ik heb morgen ook kur op muziek:)
maar ik vind altijd muziek zonder tekst wel mOoi..
want dan kan je op de muziek echt rijden..!

Xx

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-07 17:01

Maar we willen niet echt op de muziek rijden, want het moet een grappige kur worden..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 18:55

Radzetskymarsch ofzoiets ROFL

Natje_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 21:22

Waarom niet gewoon in Kerstmannen/vrouwen op Jingle Bells Haha!. Verkleed je paard in een rendier met veel belletjes (als je een braaf paard hebt tenminste). Misschien kun je ook iets doen met een zak vol met pakjes die je bv bij het binnenkomen ergens laat vallen? Zal wel leuk zijn Haha!