Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Clitia schreef:Maar wat ik niet begrijp... Er is een bepaald eiwitgehalte te hoog, en er wordt aan darmkanker gedacht... Nou lijkt mij, dat er door die darmkanker minder voedingsstoffen worden opgenomen, dus waarom zou die waarde zo hoog zijn? Is er dan niet iets met het voedingsstoffen-uit-het-bloed-haal-systeem?
Tyke schreef:Een EMG is toch een onderzoek die om te kijken welke zenuwen werken??
Ik kan me herinneren dat mijn paard ook een EMG heeft gehad in Gent. Dat koste zeker niet wat ze daar vragen. Ze vroegen daar rond de 150 euro.
Kido schreef:Is er niet al eerder op bokt een gaval van EMND geweest?
ElanII schreef:Dit is wat ik erover vond....tm....pas in 1989 ontdekt.
fransje23 schreef:Dit is toch het paard wat bij Fresco op stal staat (stond)
fransje23 schreef:Vraag zoveel mogelijk info aan de artsen zodat jij precies weet waar het over gaat. Laat je dus niet afbluffen door moeilijke taal. Het is tenslotte jouw paard.
Tyke schreef:Ik kan me herinneren dat mijn paard ook een EMG heeft gehad in Gent. Dat koste zeker niet wat ze daar vragen. Ze vroegen daar rond de 150 euro. Dus een stuk minder en ik werd meteen geholpen. Ben doorgestuurd vanuit de dierenkliniek in Moerbeke.
Ylana schreef:Gent is Belgie, dus als ze zeggen "de enige in Nederland", liegen ze niet. Ook zal de prijs wel 'n stuk hoger liggen als het maar door 1 persoon gedaan kan worden, dus de prijs zal wel terecht zijn, maar dat wil niet zeggen dat je goedkoper uit zou kunnen zijn. Je woont in Noord-Brabant, is het misschien een optie om hem naar Moerbeke te brengen? Ik weet niet waar het ligt, maar als je daarmee sneller en goedkoper geholpen wordt...Utrecht heeft mij verteld dat er maar één persoon in Nederland is die die test uitvoert.
Is ga er van uit dat ze me de waarheid vertellen, ook over de prijs.