Zondag moesten zijn manen en staart er al aangeloven, manen die even daarvoor nog net iets over zijn koot hingen en keurig gevlochten waren, smiddags kwam ik weer, vlecht eruit en tot vlak boven zijn knieën!!!
Toevallig wordt ik vanmiddag nog gebeld door de politie en dan ga ik dit ook aankaarten en eventueel een nieuwe aangifte van doen!! Ik wordt er gewoon helemaal sjaggie van en ik voel me toch zo machteloos
... Er spoken allemaal vragen door mijn hoofd die tot nu toe nog onbeantwoord zijn..vragen zoals; Wanneer loopt het weer uit de hand? Zijn het dezelfde daders of zijn het anderen? Wanneer komen ze altijd? Het weer maakt blijkbaar niks uit maar om nu hele dagen in de regen te gaan wachten en ze waarscheinelijk toch mis te lopen.. zondag was ik er zo goed als de hele dag behalfe toen ik naar Vi ging en toen ik terug kwam was het al gebeurt met 100 vogelkijkers in het park!!!!!!!
Het is hopen voor de daders dat ik ze niet tegenkom want dat zullen ze het hoogstwaarscheinelijk niet kunnen na-vertellen!!
Ik wil geen moord op mijn geweten hebben maar verminking vind ik best!!! Sorry maar ik moest het gewoon even kwijt.. Ik rijd nu weer 1000 keer per dag op en neer naar de wei maar niemand te zien.. ik ondervraag iedereen die er langsloopt maar niemand heeft ook wat gezien.. Echt het is zooooo frustrerend, en nu maar hopen dat de politie snel belt!!

Echt ik voel me toch zoo machteloos
jullie nog tips wat te doen?
..zou dan geen schaar maar een scheermesje gebruiken om de ' creatieve knippers' zelf een onder handen te nemen..
Publiciteit zoeken werkt altijd wel iets, al is het maar dat in Shanna's geval misschien de wandelaars in het park ook wat meer hun ogen open houden.
Sociale controle is dus ook vaak heel handig en nuttig.