. Vandaag reed ik mee op Vicky (Vigour B x Ramano), mijn bijrijdpony. Vicky is nog wat uiig, denkt af en toe dat ze een slang is ipv een pony
. Ze mocht bij de vorige ruiter tot op zekere hoogte zelf bepalen hoe en waar ze liep, links was linkerteugel trekken, rechts was rechterteugel trekken, gas en rem waren ook niet zoals het bij ons hoort en ze doet dus af en toe keihard haar best om onder je uit te kronkelen. Erg handig als je als ruiter een evenwichtsprobleem hebt
. Ze is gelukkig niet gemeen en bokken oid doet ze zelden of nooit. Ik heb haar nu sinds eind augustus onder het zadel en ondanks dat ze nog met regelmaat vind dat ze het beter weet dan onze instructrices en ik nog wat moeite heb om haar goed uit te zitten, zit er zeker al vooruitgang in als combinatie
. We zijn sinds kort zelfs aan het springen met behulp van nelis op bokt en gisteren zijn we netjes over een meter gegaan
.Ik weet dat ik naar voren zit, wordt nog steeds aan gewerkt
. Normaal rijd ik eigenlijk altijd met cap, maar vandaag ben ik van mijn geloof afgestapt en had ik idd alleen een muts op mijn eitje. Dus commentaar hierop heeft weinig zin omdat ik over het algemeen wel met cap rijd
.Excuses voor de kwaliteit, de digi vond het te koud vandaag en was erg traag en niet goed scherp te krijgen.
Studie Ui
:

Hier aaide ik haar even over de hals:

Velvet mocht ook weer aan de bak, omdat ik zelf weer eens niet lekker was heb ik alleen Vicky gereden. Een van mijn instructrices heeft de clinic op Velvet gedaan.
Voor de clinic begon, liet Velvet nog even zien dat we geen paard maar een monster gecreëerd hebben.
Een monster waar ?

Ik zie niets
.......

Nee hoor echt niet
....... 
..........en toen aan het werk:

Helaas begaf de batterij van de digi het halverwege dus de mooiste stukjes staan er niet op
. Maar het geeft al weer een aardige indruk van Vellies vorderingen.