MirZam schreef:Hey Sandra!
Ziet eruit alof je iets te onrustig bent met je been, weet niet of Con erop reageerd, maar probeer emer contact te leggen met je binnen been en hem op te vangen met je buitenteugel, terwijl je speelt met je binnenhand, wanneer hij is waar hij moet zijn dan ontspan je. verder ziet het er op de momenten dat hij nageeft netjes uit, allees zou hij zoals je zelf al zegt wat meer mogen verzamelen..
Succes..
(als ik ernaast zit mag je et ook zeggen

)
Bedankt!!! Onrustig met been? Teveel beweeg? Snap je niet helemaal 
Kimpy schreef:
Hey sandera,
Ik denk eerder dat het nog niet eens zo slecht gaat en dat je niet zo veel met je benen beweegt het is volgens mij een beestje wat zijn eigen tempo gaat en zodra je wat met je handen gaat spelen dat hij dan helemaal zijn hoofd omhoog gooit!
Ik zou eens proberen ( weet niet of het gaat in een les als deze ) om eens figuren te gaan rijden daardoor bereik je ermee dat hij op jou moet gaan letten en dan zal hij ook zijn tempo moeten gaan aanpassen en ontspannender gaan lopen.
Want nu lijkt het erop dat hij zijn eigen gang gaat en zodra jij iets met je handen gaat doen dat hij dan met zijn hoofd om hoog gaat om onder het werk uit te komen.
groetjes kim
Schrijft ze me naam verkeerd
Dat hoofd omhoog, is dat tegen de hand toch? (hij heeft nl. ook iets van headshaking, maar das een stuk minder nu) En tsja z'n oren blijven naar voren bij dat gekke paard, dus verzet zou ik het niet snel kunnen noemen (@ Hafjesbokker), maar oke het zou natuurlijk wel kunnen....