Gisteren eerst Coen ff gelongeerd en er toen opgestapt, ging wel goed, alleen Coen was flink aan 't drammen

's Ochtends Wovaldi eerst gehaald en hem met behulp van een paar meiden ff opgejaagd en "gejoin upped"

Daarna hem gepoetst en ff kwaad op hem geworden, omdat hij erg losse achterbenen heeft, bij het hoeven afspuiten

Mooi frontriemie

Toen 's middags werden veel manegepony's een gedeelte geschoren. Stef (ook op `t forum) was zo lief om bij bijna alle manegepony's een stuk weg te scheren, dat helpt tegen het zweten, kunnen ze beter hun warmte kwijt...
Coen zweet echt super erg, niet normaal, dus die streep die weg is geschoren heeft niet erg veel nut, ach natuurlijk wel wat, maar hij heeft zo'n teddyberen vacht

Op de foto ziet het er erger uit dan dat het is hoor

Maar ja, toen om 2 uur lekker les met Coennie.. Moet je niet denken dat we heel de les galopperen, hihi toevallig galop foto's omdat ik toen ff slachtoffer Stef had gezocht om foto's te maken

Stukje dat ie het beste liep van heel de les

Hij gooit heel vaak z'n hoofd eruit en trekt hij mij mee uit het zadel

Vrolijk met z'n oories

Plat door de bocht

Lijkt net of ik hem in z'n bek zit, maar de teugel hangt niet strak

Draven aan lange teugel

En nog ff poseren... (ik hing scheef op hem hoor, voor de foto, dat ik niet net achter z'n oor zit ofzo, vandaar die ongelijke beugels)

Zo viel niet mee die eerste les weer, ik zat vooral erg naar voren en als hij gaat trekken nog meer natuurlijk

Alleen m'n benen zien er niet eens zo slecht uit, dat was ooit wel is erger