Heb je een mooi jasje? Bruin of ecru oid? Of kan je dat van iemand lenen? Je kan ook je bruine broek aan met een nette bruine trui met bv een mooi bloesje eronder. Ik zou je roze broek niet aan trekken.
Vergeet ook niet om je haar in een knot te doen.
Veel succes morgen.
vorame
Geplaatst: 10-07-09 14:33
Bel even naar de organisatie.
Bij sommige wedstrijden moet je echt in officieel wedstrijd teneu. Bij andere wedstrijden is dat dat helemaal niet nodig en mag je in alle paardrijkleding starten.
Voor ons dus niet te zeggen hier.
Nienlars
Geplaatst: 10-07-09 14:34
Als je geen echte wedstrijdkleding heb (en het ook niet wil/gaat aanschaffen) zou ik voor morgen de bruine broek kiezen met een witte blouse met lange mouwen. Misschien heb je nog een bruin giletje in de kast liggen?
Succes!
Misslolliex
Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-09 14:34
Mijn haar is een beetje kort voor een Knotje en een Jasje heb ik niet echt...
Dan is een bruine broek met een witte bloes prima. Als je het te koud krijgt kan je er een trui of een giletje over dragen. Als je haar te kort is voor een knot, kan je het in een haarnetje onder je cap stoppen. Let erop dat er geen pieken uitsteken.
Dan zijn neutrale kleuren netjes. Dus geen roze en paars en zoiets. Maar die bruine broek met een neutrale kleur blouse of polo. Een kraagje kijkt weer net wat netter dan alleen een boordje.
Geen muts of touwtjes dat is niet veilig.
Succes morgen!
Blue_Angel
Geplaatst: 10-07-09 14:45
ga in je nakie. grapje, heb op msn al gezegd
Misslolliex
Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-09 14:46
Oke. ik heb gekozen voor -Bruine paardrijbroek -Grijze handschoenen - Zwarte bodywarmer - Witte blouse